Ibland är livet som mammaledig riktigt jobbig


Och ibland är den som idag, riktigt härlig. :)




Började förmiddagen med att ha Jenny och Elin här på fika och en massa tjejskvaller.

Sen har jag busat med barnen. Naomi har ju fått vara hemma idag pga att vi inte har någon bil, så då får man försöka roa henne så gott det går.
Tror det funkade ganska bra, för nog tycker jag dom verkade roade. :)




Sen har jag faktiskt varit lite huslig oxå....lagar hemmagjorda köttbullar med riktigt mos.....lite lingonsylt till det oxå så blir det en ganska perfekt middag på en ganska perfekt dag! :D


Kommentarer
Postat av: Ajlin

Jamen vilken fin bild Åsa. :P Verkligen jättefin. Har du någon där man inte ser rakt in i min BH?

2010-12-11 @ 17:05:55
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor