God jul






Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Åsa! Tack för kommentaren och intressant att höra att även du varit med om en del. Då kanske du förstår lite av det jag upplevt :-) Kan säga att det varit en märklig resa det här. I början trodde jag ju att det bara var drömmar. Men när det för två år sedan började spöka - och jag fick oförklarliga rivmärken på kroppen - då började jag forska i vad sjutton som pågick. Jag trodde ju inte ens på spöken då. Men sedan dess har jag fått omvärdera mycket. Pratar dock ganska tyst om det här, eftersom jag inte vill uppfattas som helt knäpp :-) Så bloggen blir liksom min ventil.

Önskar dig och din familj en riktigt fin jul!

2010-12-23 @ 20:01:21
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor