Gästbloggare




"Hej! Nino här....Idag ni, har jag haft SÅÅÅ roligt! :) Kolla här:"




"Vi var inne i stan och fikade med mammas o pappas kompisar, Peter & Karin...dom har 2 barn, Rasmus som är 6 år och är en riktig buse. Sen har dom Jennifer också...Hon är bara 1 vecka äldre än mig, och en riktig pudding! ♥"




"Efter staden åkte vi hem till min kusin Olivia, hon e go´hon! Även om hon inte ville låna ut sina leksaker till mig. :/"



"Men jag fick massor av goa kramar utav henne :D"




"Myspys har jag haft. Nu är jag så trött så jag somnar som en stock. Det här bloggandet tar kålen på mig också, i fortsättningen får mamma greja det här."

Hej svejs på er!!

Kramar,
Nino


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Kram på dej också Nino! Från Farmor.

2010-12-05 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor