Gästbloggare




-Hej, Nino här igen.

Ville visa er vad vi gjorde när vi var nere i Åmål häromdagen.
Jag fick träffa mina släktingar, och det tycker jag är såååå roligt! :)



Min moster Sara var där. (Hon ska alltid pussas,,,,uuuurrrkk :P ) ;)




-Å Anton....♥  Han e rolig han.....




-Här e jag med både mina kusiner, Anton & Adam.
Vi är killarna i klanen. Jag ska klå dom i fotboll om några år.




-Jag lekte tittut med mamma bakom soffan också, hehehehe......
Först såg jag henne inte, och sen var hon där!! Så roligt, ni aaaaannaaaar inte!!!




-Och så åkte vi hem en sväng till mammas bror, Björn, och hälsade på. Min andra kusin Kajsa var där, så vi lekte lite grann. Hon är inte så mycket äldre än mig, men hon tror det. :) Hon ska alltid lyfta mig och ta hand om mig, det gillar jag. :D




-Vi gungade lite också. Kajsa höll mig o jag höll dockan. Ni ska se Kajsa, hon kan gunga JÄTTEFORT!! Men det vågar inte jag än, kanske när jag blir lite större. ;)







Det var allt för idag, Hej så länge!!!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor