Bilder från förr och nu


Jag skrev ett inlägg för ett tag sen om att jag tyckte jag var lik en tjej i en annan blogg.
När hon kommenterade min blogg efteråt så nämnde hon att jag inte har så mycket bilder på mig själv...så det tänkte jag ändra på nu. :)

Här nedan följer lite bilder på mig...på både gott o ont. :/

Kul att se vad många olika utseenden man haft genom åren. :)




Här är jag och Teresa 15 år på våran konfirmation-94
(Någon månad senare flyttade vi till Åmål och jag träffade Jonas för första gången. Men då var han inte kär i mig...;( )





Jag, på min 6-årsdag hos mormor och morfar. -85




Jenny, jag och Linda i mtt rum som 11-åringar -90




Jag och Naomi på jul för 7 år sedan. Då var jag 24 år, och Najja 2. -03
Här hade jag en mörkhårig period, vad tycks om det?




Jag, 20 år, när jag jobbade på Ica. -99




3 av 4 syskon. Jag, Björn och Sara. På Teneriffa-96. 17 år var jag då.




Ugah! Hemska minne! Jag med i uttagningen till
Fröken Sverige som 18-åring. -97





Haha, här ser jag farlig ut! :D 24 år-03




Jag 25 år och Naomi 3 år. I Danmark. Kort blont hår hade jag här...-04




Detta kortet är taget 3 månader tidigare. Då hade jag hårförlängning och var mörkhårig! :) Gissa vart det är taget? ;) 25 år-04




Jag 24 år och Najja 2 år. I usa-03




Jag på nyårsafton-01. Gravid med Naomi. 21 år var jag då.




Ett och ett halvt år senare var jag halvt mörkhårig igen. 23 år-02


Jaaa, det var ett lite ego inlägg om bara mig mig mig :)
Men så har jag sett ut genom åren.

bloglovin


Kommentarer
Postat av: Therese Englund

Shit, du är ju vansinnigt lik din mor tycker jag,i alla fall som jag kan minnas henne =)

2010-12-29 @ 17:02:53
Postat av: Liselott

Kommer ihåg dom FULA Ica kläderna. Uch va mkt fula kläder vi haft där;)

2010-12-29 @ 17:18:29
Postat av: Eva

Alltid kul att kika på gamla foton :-) Men oj - har du varit med i Fröken Sverigetävling! Wow, vad kul!



Jag läste ditt UFO-inlägg och jag tror jag kommenterade det igår. Tänkte att det KANSKE kan ha handlat om UFO-ballonger, sådana där med ljuslyktor som man skickar upp. Men det är så svårt att göra en bedömning när man inte sett det själv.

Med tanke på vad du bloggat om tidigare, dina drömmar och så, så skulle det inte förvåna mig om du får se ett UFO snart. Allt sånt där verkar liksom hänga ihop. Det handlar nog bara om att man är lite mer nyfiken och faktiskt kikar upp mot himlen ibland. De flesta gör det nog inte.

Jag och min bror såg ett UFO första gången 1977 och några månader senare såg vi det igen på samma plats. Vi blev alldeles uppspelta, för vi hade aldrig sett något liknande. Han tog kort på det med teleobjektiv och då syntes själva siluetten, som det var något tefatsformat. Tredje gången var 2008 tllsammans med dottern. Då kom ett runt silverföremål farande på låg höjd,precis framför bilen.

Så det händer ibland att jag står och kikar på natthimlen :-) Man vet ju aldrig.

2010-12-30 @ 15:49:28
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jesus vad olik dig du är på vissa kort!! men en heting genom alla år ;) kram

2010-12-30 @ 21:22:32
URL: http://www.metrobloggen.se/carolinens
Postat av: Caroline

glömde ju skriva om det kortet på dig och naomi när du är mörkhårig, hur fint som helst!!! kram

2010-12-30 @ 21:23:25
URL: http://www.metrobloggen.se/carolinens
Postat av: Rumah Dijual

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor