Oron växer

I bilen på väg in till skolan imorse säger Naomi:

-"När jag kommer till Usa så ska jag få inreda mitt eget rum alldeles själv"

Ännu en sak att lägga till i min "får ont i magen och blir orolig och tror att hon aldrig kommer att komma tillbaka"-lista.
VARFÖR i hela friden ska hon få ett eget rum over there, när hon inte ens har ett eget rum eller för den delen en EGEN SÄNG här i Sverige??!!

Här i Sverige bor dem i en tvåa, hon har som sagt inget eget rum eller säng, men där borta köper han ett stort hus och hon ska få eget rum och en häst osv osv...men det finns ju INGEN risk att de blir kvar där...nej nej....

Nu har jag i alla fall fått tag på min advokat som lovat att ringa journalisten på VF, så får hoppas det händer något där.



Den här fina blomman kom Naomi hem med till mig igår, hon hade cyklat till affären och köpt den, hade lite dåligt samvete över att hon haft sönder min kamera :)


Ett STORT TACK till

Melissa, mamma tilll vincent och lillebror

som länkat till min namninsamling från sin blogg

Trackback
RSS 2.0 Humor