Kan ni läsa min blogg?



Ok, Inser nu att jag inte var så rolig som jag tyckte när jag gjorde min cliffhanger. Folk oroar sig ju faktiskt....(rörd :) )
Till saken hör att jag HAR varit på sjukhuset, och jag HAR haft en sömnlös natt, men det ena hade inte med det andra att göra.

Jag var på sjukhuset för att röntga min tumme som jag har haft ont i under flera års tid. (Läs här eller HÄR för att se vad det beror på.) De tror att båtbenet eventuellt är brutet, men jag får besked i nästa vecka troligen....

Att jag har varit sömnlös beror på att Nino har gallskrikit hela natten. Vet inte vad som är fel? Det var femte natten nu som han sovit väldigt oroligt, men inatt har det varit hemskt och han skrek för fullt under flera timmar....stackars liten har nog ont i magen tror jag...

Idag kommer nog bloggen att se lite konstig ut, för jag ska försöka fixa med det här scriptet som gör att sidan krånglar, har hört från flera stycken att de har problem med sidan...har ni också det?
Ni får gärna höra av er och tala om ifall det krånglar eller om det har blivit bra, så jag vet. Min sida fungerar nämligen bra på ena datorn, men strular på den andra?

Hoppas lösa det under dagen :)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Carola

Har aldrig haft något problem med din blogg... Surfar med Google Chrome...

2011-09-09 @ 12:51:44
URL: http://barbamamas.blogg.se/
Postat av: Ameera

Jag ser sidan bra :)



Och jag hoppas du får bra hjälp med tummen. kram

2011-09-09 @ 14:13:40
URL: http://ameera.nu
Postat av: Svärmor

Jag ser också sidan bra. Och du gjorde mej orolig så jag fick ringa till Jonas! Men det var ju bra att det äntligen händer något med tummen. Men inte gott att inte Nino kan sova på natten.

2011-09-09 @ 15:07:16
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Har aldrig haft några problem med att läsa din blogg:)

2011-09-10 @ 09:06:07
URL: http://Lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor