Våran lördag

Idag har jag , Jonas och Nino spenderat hela dagen inne i stan.
Naomi var hos sin pappa och firade Thanksgiving,
(Klicka här för att läsa om min värsta Thanksgivingmiddag)

Vi har kikat på Jula, som öppnade här i stan förra veckan, sen fikade vi på Bergvik, och tog en tur inne på Ikea. Nino har härjat runt som en tok och drivit mamma till vansinne genom att gömma sig i varenda utrymme och springa åt motsatt håll vi ska åt hela tiden.

Vi har även hunnit med att inhandla alla paket till julklappskalendern, så nu är vi redo för julen!
Ja, förutom att vi inte har köpt en enda julklapp än då, men det gör man väl dagen innan jul eller??


Tröja Forever 21, Byxor Zara (I Dubai) Stövlar Skopunkten
                                                                                                           


Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag brukar nästan vara klar med julklappsshoppandet vid det här laget men i år ligger jag efter. Får bli panikhandlande lite närmare jul..

2011-11-26 @ 21:30:00
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Fru Jessica

Grymt snygga jeans! Får man vara ytlig och fråga var du har köpt dom? ;-)



Ha en underbar helg!

2011-11-26 @ 21:48:55
URL: http://frujessica.agerstrom.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

En heldag på stan måste tagit på krafterna! :)

2011-11-27 @ 00:47:32
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor