Vad betyder drömmen?

Under denna tiden i graviditeten kan man ha mycket livliga drömmar sägs det.
 
Nu drömmer ju jag alltid mycket, och väldigt verkliga drömmar som jag har svårt att skaka av mig när jag vaknar.
Så nattens dröm sitter kvar än.
 
Drömde att jag låg och sov (!) och hade lite ont i magen. När jag tittade upp så hade jag fött bebisen och Jonas satt vid sidan av sängen (mamma och pappas gamla säng som de hade när vi bodde  i Lysekil) och höll den nyfödda flickan i sina armar.
Jag tittade på henne och sa:
"Oj då, där kom hon" och sen gick jag därifrån. 
2 dagar senare kom jag på att jag hade fött en bebis, så jag gick hem till mamma som passade henne för att se flickan, och då kunde hon redan gå och springa. Endast 2 dagar gammal!
 
Vaknade imorse och var inte säker på om det hade hänt på riktigt eller inte. Haha, någon som kan tyda drömmar och förstår vad den betyder?
 

Kommentarer
Postat av: Caroline, Längtan efter fler barn!

Låter väldigt lika drömmarna jag hade när jag väntade Elias, han kunde också gå och springa när han var nyfödd! ;)

2013-05-02 @ 10:20:52
URL: http://fames.se/caroline

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor