Mini-Hoffa

 
Jag kunde inte låta bli. Igen. 
Snart har jag hela Newbie-kollektionen som jag sa att jag skulle ha, varje gång jag är på Kapp Ahl så följer det med något plagg hem. Så fina!!
 
Kläder är det enda vi har köpt till lilla Mini-Hoffa än, allt praktiskt ska vi vänta med till sommaren.
I juni nån gång tänkte vi ta lastbilen och åka ner till Tyskland och köpa med oss barnvagn, matstol, säng och allt sånt därifrån. När vi var där på sportlovet så såg vi att det var mycket billigare där, kanske en fjärdedel av priset här i Sverige faktiskt.
Och så blir det en liten mini-semester också.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men har ni inga grejer kvar från Ninos spädbarnstid?

2013-05-06 @ 11:40:23
Postat av: gizze

Tänk om det kommer ut en lite gutt ändå...men just det rosa är fint på alla barn :) KRAM

2013-05-06 @ 18:54:53
URL: http://gizzez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor