Ultraljud 4D

När vi var på ultraljudet i tisdags så bad jag Jonas filma det lilla miraklet med sin mobilkamera precis som vi gjorde med Nino när han låg i magen.
Problemet är nu bara att Jonas mobil krånglade härom dagen, så han gjorde en total återställning och glömde spara kort och videos!
 
Videon på vår lilla flicka i magen är borta.....
 
Därför funderar vi nu på om vi ska boka in ett nytt ultraljud, och är väldigt sugna på att testa 4D ultraljud, men det är ju ganska dyrt och finns bara i storstäder vad jag har förstått.
 
Är det någon som har testat det och vet om det är värt pengarna?
 
Vi har ju 3 bilder på våran flicka i alla fall. Här är hon som ett ägg, innan hon blev befruktad.
I vecka 7, tidiga ultraljudet för att se om hon låg rätt.
 
Och nu i tosdag, gravid vecka 19.


 

Kommentarer
Postat av: ✫ Annmi

Ooo..Jag har vart med på ett av mina barnbarn på titt-ut i Stockholm...Det var fantastisk upplevelse & jag vet min dotter fick både kort & dvd-film :)

Ha en fin LååååångFredag/Kram

2013-03-29 @ 16:04:51
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: Hemmafru i Florida

Awww... Congrats!!!

Nar kommer din baby??
happy Easter!!!

2013-03-30 @ 00:54:32
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor