Flicka eller pojke?

Jag får ofta frågan om jag önskar mig en pojke eller en flicka den här gången.
Jag har ju en av varje, så helt ärligt så spelar det ingen större roll.
 
Jag brukar svara, att vad det än blir så blir jag besviken. Inte för vad det blir, utan för det inte blir.
Blir det en pojk till, så innebär det att jag aldrig mer får en dotter, och vice verca. 
 
Igår frågade jag Nino vad han helst ville ha.
 
Jag: Vill du ha en lillasyster eller en lillebror?
Nino: Ja.
 
Det får stå för mig och också. Antingen eller liksom.
 

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Jag får också den frågan OFTA. Och ofta så hoppas folk att jag får en tjej den här gången. Som att könet är det viktigaste ..
Kram

2013-02-12 @ 13:39:33
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Anna

När vi skulle ha nr två så frågade vi sonen/blivande storebror som då var 3 år vad han ville ha: syster/bror.. så var han helt inne på en PONNY ! Icket ngt annat! (Tack- jag hade ingen lust att klämma ur mig en ponny).
Det blev en lilla syster och det var helt ok, när hon väl kommit till världen!

2013-02-12 @ 15:54:24
Postat av: anna

Spelar ingen roll så länge dom är friska....men visst kan jag ibland tycka att det är tråkigt att jag aldrig mer kommer att ha en liten tjej att klä i söta klänningar

2013-02-12 @ 16:31:34
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor