Signalement på tjuven

Någon har begått ett brott här i vårat hus, och tagit saker utan lov. Jag måste nu hitta den skyldiga.
 
I och med att lådorna var utdragna, så skulle jag kunna tänka mig att den misstänktes (hädanefter kallad d.m) signalement är att hen är väldigt kortväxt, då den behövt klättra upp på bänken för att komma åt burken.
D.m är även ganska lat, då hen inte orkat dölja sin stöldvåg efter sig, utan helt enkelt lämnat kvar beviset efter sig.
 
D.m är nog även väldigt förtjust i kakor, och kan möjligtvis ha spår av kakrester runt munnen.
 
Känner ni igen signalementet? Hör i så fall av er till mig snarast så tjuven kan straffas.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jag tror jag vet vem! Han har det inte lätt när inte jag är där och kan hjälpa honom att nå alla godsakerna. ;)

2013-04-12 @ 17:41:09
Postat av: Anna

Hahaha ja jag tror oxå jag vet vem det kan va;-)

2013-04-12 @ 20:31:56
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor