Jag skyller på min mamma

Jag har ju berättat nu att mina galenskaper inte kan skyllas på mig, utan ligger i grund och botten hos mina föräldrar.
Allt jag säger och gör, är endast för att det är så jag har blivit uppfostrad.
 
Om ni tycker jag är galen, så ska ni se min mamma.
 
En gång när hon var riktigt arg på min pappa, vad gjorde hon då? Skällde hon på honom? Nej.
Hon gick ut på stan, letade upp det fulaste och dyraste plagget hon kunde hitta (en orange bombarjacka) och köpte med sig den hem, endast för att jävlas med pappa. Det var ca 20 år sedan, och den har hängt på vinden ända sen dess utan att någon har använt den.
 
 
Skulle pappa mot förmodan inte märka att hon är sur ändå, så finns det ju alltid andra sätt att visa det på....
(Förlåt mamma, men du är rolig :) )

Kommentarer
Postat av: Annelie på Elefantnytt

HAhahhaa rolig mamma! Alla sätt är bra utom de dåliga :P

2013-04-07 @ 01:23:51
URL: http://elefantnytt.se
Postat av: Matilda

Haha!Nu vet jag vad jag ska göra nästa gång jag blir sur på maken :p

2013-04-07 @ 09:51:52
URL: http://franmilentillmaran.blogspot.se
Postat av: Svärmor

Hon är jätte härlig din mamma!!

2013-04-07 @ 12:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor