En skitsak

När vi var i Göteborg så sov vi på Gothia Towers.
Någonting som jag funderar över varje gång jag är där, det är varför de har ett stort fönster så man kan se rakt in på toaletten???
 
Jag menar, vill man inte vara ifred där inne?
Tänk er om man bor där med en jobbarkompis liksom, eller om man är nykär och sover på hotell för första gången, så kan den andra personen stå och stirra på dig när du sitter där på toaletten och trycker. Eller står naken i duschen.
 
Men jo. Visst. De har ju en gardin som man kan dra för.
Som sitter på utsidan!
 
Förstår verkligen inte tankesättet, gör ni?
 
 
 
Gillar du min blogg?
Glöm inte prenumerera i så fall så du inte missar något braigt inlägg!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Samma sak på ett hotell jag inte minns namnet på, i Jönköping. Dock ett runt, lite mindre fönster utan gardin. Knäppt :)

2012-09-17 @ 09:20:29
Postat av: Hellis - Flippermorsan

Lite lätt stört... Designern kanske är voyarist? Såg en bild på ett annat hotellsum där alla badrumsväggar var av glas. Och inga gardiner fanns.

Alla väggar in mot rummet, alltså. Inte väggarna mot korridoren eller andra rum...

2012-09-17 @ 11:58:18
URL: http://flippermorsan.blogspot.se/
Postat av: Jennie & FrökenFlis

precis så vare i uddevalla på best western hotels också!! Jääätttestörande, och där fanns inte ens en gardin !?

2012-09-17 @ 21:26:11
URL: http://jenniesays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor