Märkliga händelser

Idag befinner vi oss nere i Åmål och hälsar på familjen.
Jag är faktiskt mycket förvånad över att vi har varit här i flera timmar och inget mysko har inträffat än?
 
Annars brukar det alltid vara någonting konstigt som händer.
Ni minns väl sist vi var här och jag berättade om spegeln som rasade mitt i natten? En tung spegel som har hängt stabilt på väggen i flera år, bara ramlade ner utav sig själv mitt i natten. Tavelkroken var hel och oböjd, så hur den kunde ramla vet vi inte.
 
Annars brukar det ju vara det här med fåglarna som flyger in i fönstrena varje gång vi kommer! I nästan 2 år har det inte slått fel nån gång, utan det är nästan sjukt alltså!
 
Men denna gången är det helt lugnt än så länge. Vi går med spänning och väntar på vad som komma skall.
Får nog ta och kontakta ett medium och se om det är vi som drar till oss de här konstiga sakerna?
 
Ni tror säkert att det bara är jag som inbillar mig allt det här, men jag är inte den enda som säger att det händer märkliga saker när vi är här utan även mor och far har reagerat på det.
Så vi får väl se om något händer den här helgen, eller om det för en gångs skull är lugnt. I will let you know.
 
Brukar ni vara med om märkliga saker? Kanske se skepnader i ögonvrån?

Kommentarer
Postat av: Gizze

Klart att saker händer runtomkring oss......

typsikt att ni är i Åmål nu...då jag är närmre Karlstad...men hemma i morgon....
Ha en fin kväll! Gizze

2012-10-06 @ 20:14:10
URL: http://wwwigizzez.blogg.se
Postat av: Jennie & FrökenFlis-tävla hos mig!

hoppas ni klarar er från massa märligheter.
de låter som du säger mysko med spegeln o de :S

kram

2012-10-07 @ 13:34:20
URL: http://jenniesays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor