En alien eller?

Igår satt jag o Jonas som vanligt och tittade på Alla älskar Raymond, och då skulle de välja ut en "replacement" till deras partner som de kunde få leva med efter att de själva dör. Självklart blev det en massa svartsjuka.
När programmet var slut lät det så här:
 
Jag:
"-Jag har valt ut en som du kan få gifta dig med när jag dör"
 
Jonas:
"-Jaså? Vem då?"
 
Jag:
"-Hon är snygg, dansar hula hula och serverar dig drinkar hela dagarna. Tyvärr har du inte träffat henne än för hon bor på Hawaii. (jag ville ju inte riskera att behöva bli svartsjuk liksom)
Nu får du välja nån åt mig.
 
Jonas:
"-Ok. Men du har inte träffat den här här heller. Han är snygg, stenrik och regissör. Och så är han en alien.
 
Jag:
"-Va?! Vadå en alien? Jag vill väl inte gifta mig med en utomjording heller?"
 
Jonas:
"-Jo men om du vill ha en efterträdare till mig så får det bli så. Det finns ingen annan på den här jorden som är så bra som jag."
 
Jag gift med en grön marsian? Hur skulle det se ut liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor