5 saker ni inte visste om mig

Jag brukar inte anta utmaningar jag får via andra bloggar, mestadels för att jag inte är så förtjust i det här "kedjebrevs" liknande som det lätt blir då....men så blev jag utmanad av Jennie att skriva om 5 saker ni inte visste om mig, och jag tänkte att det kunde vara lite kul.

Så shoot!

1. När jag var 18 år så var jag med i uttagningen till Fröken Sverige. Jag och min kompis Dina blev stannade på gatan på väg hem från skolan och ombedda att vara med på kvällens uttagning, och vi gick vidare till helgens final. Där fick vi ingen placering, men lika glada var vi för det då vi fick höra att man inte fick röka om man gick vidare ( och det gjorde vi då i stora mängder...)



2. En av mina största fasor i livet är bränder. När jag var liten så brann vårat hem nästan upp, och vi fick bo i en hall under flera veckors tid medans de renoverade resten av huset. (som tur var så var vi inte hemma när branden ägde rum)
Sen var jag med om några hemska bränder för några år sedan också, kan ni läsa om
här)

3. Jag äger 25% av en av Sveriges största kräftodlingar. (kanske Nordens?)

4. När jag fyllde 14 år fick jag en egen häst i present av mamma och pappa. Min fina älskade Kalima (svenskt halvblod).
Hon hade ett föl också som min pappa tyckte det var jätteroligt att döpa till McDonalds....



5. För några år sedan blev jag uppringd och uttagen till att vara med i Sanningens Ögonblick som gick på Kanal 5. Ni vet, där man skulle talat sanning och sen en lögndetektor skulle avgöra om det var sant och man kunde vinna en massa pengar? Jag tackade nej efter att ha övervägt med min närstående som inte ville riskera att bli utlämnande. (man vet aldrig vad för frågor man skulle få...?)

Ska jag skicka den till 5 så blir det:

Mimmi, Fröken M, Emma, Meekatt, Jennie


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Kul med Fröken Sverige. Det där Sanningens Ögonblick gillade jag aldrig. Vissa frågor var ju bara helt stört privata. :)

2012-03-12 @ 15:59:22
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Alicia - Borrelia & Fobi

Hehe, hur kommer det sig att de ringde och ville ha med dig i det programmet? ;) Hade de snokat reda på någon skum hemlighet eller? ;D



Kul att få läsa "det här visste ni inte om mig" :P

2012-03-12 @ 16:02:31
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/
Postat av: Lilli - I väntan på telning nr 2

Haha Mcdonalds...

2012-03-12 @ 21:34:42
URL: http://curiousme.blogg.se/
Postat av: Silla

Jag gråter..Jag utmannade dig den 6 Mars..

http://sillas.blogg.se/2012/march/utmaning.html#comment

2012-03-13 @ 09:22:02
URL: http://sillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor