Utan min dotter....

Jag trodde det skulle gå bra den här sommaren.
Har försökt att inte tänka så mycket på det, utan istället förträngt det och hoppats på det bästa.
 
Tills nu.
Tills denna veckan.
 
Nu har ångesten börjat smyga sig på mig, och jag har den där stora klumpen i magen hela dagarna.
Hjärtklappning, nervositet, koncentrationsvårigheter och illamående.
 
Jag minns med fasa hur jobbigt det var förra sommaren, och kan inte föreställa mig hur jag ska orka en sommar till?
Om 4 dagar flyger hon iväg till Usa igen, för att vara borta i nästan 4 veckor.
 

Kommentarer
Postat av: gizze

Förstår dig så väl...så jobbigt när barnen inte är hemma...
Nu är ju min son vuxen...hmm hur gick det till...
Men jag saknar honom fortfarande bara han är borta ett par dagar...
När han varit borta en vecka eller mer under sommaren under åren har jag nästan längtat ihjäl mig...
Hoppas ni kan komma på något att göra som får dig att koppla av om än för korta stunder....snart är hon tillbaks igen!
Kram Gizze

2012-07-24 @ 10:17:55
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag kan inte säga att jag förstår dig, för det gör jag inte eftersom jag inte befinner mig i liknande situation.. Men, jag kan bara föreställa mig hur jobbigt det måste kännas och kommer kännas under dessa veckor :S Många kramar!

2012-07-24 @ 11:38:08
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: anna

fy vad jobbigt:( förstår att det är tufft. jag tyckte det var jobbigt bara när min dotter åkte till öland med sin pappa

2012-07-24 @ 21:30:10
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor