Nu har hon åkt

Nu har Naomis pappa hämtat henne, för att resa till USA.
 
Det känns så tomt.
10 veckor har hon varit hemma med oss nu, och plötsligt försvinner hon i 4 veckor.
 
Självklart hörde han inte av sig och sa vilken tid han skulle hämta henne, förräns en timme innan. Han har bara haft flera månader på sig. Men till hans försvar, så hade han meddelat Naomi.
 
Underbar kommunikation, eller hur?
 
Det hade varit så skönt om jag hade kunnat släppa iväg henne till USA utan någon oro, och känt 100% att hon kommer att ha det bra. Hon är ju ändå halvamerikan, och jag vill att hon ska få uppleva den kulturen också.
 
Men att släppa iväg det käraste man har med den personen som man litar allra minst på i hela världen, och som har gjort en så illa, det känns jobbigt.
 
Riktigt jobbigt.
 
Här ser ni 2 stycken som kommer att sakna varandra väldigt mycket den här sommaren.

Kommentarer
Postat av: Johanna

usch förstår det känns jobbigt... :( Hoppas 4 veckor går snabbt

2012-07-28 @ 12:43:54
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Lotta

Du vet vad jag tycker!!
USCH FÖR DESSA 4 VECKOR!!!!!
Tänker på er och hoppas allt går bra.
Kram till er alla <3

2012-07-28 @ 13:03:31
Postat av: gizze

Jobbigt :( Stor KRAM

2012-07-28 @ 13:20:37
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: anna

det där känns igen, pappor som hör av sig precis innan...suck och snark. vet precis hur du känner det. har ibland önskat att min dotters pappa ska flytta till andra sidan jorden men det e klart det blir ju jobbigt när dom åker iväg då. hoppas att hon kommer ha det bra och kul, men jag förstår din oro. kramar

2012-07-28 @ 21:39:50
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor