Min man är inte som alla andra

När vi var på bröllop förra helgen så hade vi förbokat en chaffis som skulle köra oss hem på natten.
Problemet var bara att när vi ringde till chaffisen vid 3-tiden på natten så svarade han inte (Förstår inte varför???)
 
Vad gör man då?
 
Jo, en normal människa skulle ju troligtvis ha ringt efter en taxi (Uppmärksamma att jag skrev en normal)
Men inte Jonas inte.
 
Nej nej. Min man ringer istället hem till sina föräldrar när klockan är sisådär 03:15 på morgonen och när de svarar sömndrucket så säger min älskade man:
 
"Halloooooo! Vad gör ni för nåt? Ni låter lite trötta. Sov ni eller låg ni bara och vilade lite grann?"
 
Ja. För de flesta lägger sig och vilar klockan 3 på natten förstår du väl?!
Som tur e så har han världens snällaste föräldrar som faktiskt ställde upp och körde de dryga 4 milen när vi hade ringt o väckt dem mitt i natten.
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Gjorde det så gärna. Fick ju träffa er och några av era trevliga vänner!! (Hade sovmorgon på söndag så det var lugnt).

2012-07-11 @ 07:59:23
Postat av: madde-highheelslady

Hej Hej, Mellan 14.00-16.00 uppdateras Relationer&Sex kategorin med '' Det betyder dina sexdrömmar'' DEL 1 & Del 2

Hoppas att du kommer in och läser:)
Önskar dej en fortsatt bra dag.

2012-07-11 @ 09:13:14
URL: http://highheelslady.bloggplatsen.se
Postat av: Sanna

Hej !
Allt bra med dig ?
Jag ville bara tipsa om att man nu kan vara med och tävla i min blogg om en drömvinst från miinto.se. Alltså, du väljer själv vad du vill vinna och ojojoj vad det finns fina grejer att välja på både till tjejer och killar ;)

Titta in och tävla om du är sugen !

http://moonzanna.se/2012/june/tavla-om-din-dromvinst.html#comment

2012-07-11 @ 09:30:25
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor