Would you dare?

Det finns dom som hittar på vad som helst för att få lite spänning i vardagen.

En del hoppar bungyjump...någon är otrogen....någon hoppar fallskärm....en del bestiger Mount Everest....någon annan dyker bland hajar....

Jag som är hemmafru, jag har min egen spänning i vardagen.
Jag dammsuger under soffan!

Det blir lite som en skattjakt faktiskt, man vet aldrig vad man lyckas hitta.
Igår hittade jag:
3 pennor, en bok, en disneymugg, massor av godispapper, en leksaksbil, 2 cd-skivor, clementinskal och en glassförpackning.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin eller länkbyte!

Kram. Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :)

2012-02-21 @ 13:20:58
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hihi... fanns det nån kvar?! :P

Postat av: LILITH - Borderline & mamma

Ja sånt är spännande. En gång hittade jag några cheeseballs ifrån trollens fredagsmys, bara att de inte hade ätit det på en evighet.

2012-02-21 @ 14:15:44
URL: http://lilith.vimedbarn.se/
Postat av: Hannah och Bella

Hoppas du har haft en bra dag! :)

2012-02-21 @ 15:35:41
URL: http://zolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor