Tjäna pengar på din blogg

Även om de flesta har sin blogg för att de älskar att skriva, så är det ju många som även vill passa på att tjäna lite pengar på sin hobby.
Inget fel i det.
 
Jag har prövat många olika sätt under mina år som bloggare, och har nu äntligen hittat det som passar mig bäst, och det är som affiliate åt TradeDoubler.
 
Det är väldigt enkelt och krävs inte mycket jobb.
Du klickar helt enkelt på länken ovan, registrerar dig med de uppgifter som behövs, och sen ansöker du om vilka av deras samarbetspartners du vill lägga till.
 
När du sen är godkänd så är det bara att antingen lägga in deras banners på din sida (så som jag har på min högersida), eller också om du vill skriva ett inlägg och länka till deras sida.
 
Tex.
Säg att du har handlat ett par skor på Footway.se som du är jättenöjd med.
Då går du helt enkelt in och ansöker om dem som affiliate, och sen skriver du ett inlägg om skorna och länkar till dem (via din tradedoubler förstås). Sen är det bara att vänta, så ska du se att det börjar ticka på :)
 
Jag har ingen jättestor blogg, men här ser ni hur det ser ut på mitt konto efter bara en månad.
 
Vill du också pröva detta?
Anmäl dig till TradeDoubler idag genom att klicka här.
 

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

bra tips :D

2012-08-14 @ 21:37:12
URL: http://eemma.se
Postat av: Nathalie

Hej jag undrar ilken swift kod man skall använda?

2012-08-14 @ 22:13:16
Postat av: kaffehörnan

Gud vad roligt att se
Har med tradedoubler.
Har du gjort nåt särskilt
Finns en knapp man kan aktivera

Skicka gärna ett mejl de skulle jag uppskatta

2012-08-15 @ 00:58:10
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor