Kan en kvinna ha för många skor?

När jag sa till Jonas häromdagen att jag ville köpa de här stövlarna från Footway, så hade han mage att säga att han inte tyckte jag behövde fler skor än jag redan har.
 
Han menar på, att jag har så många skor att vi snart inte har plats för fler.
Då menar jag på, köp ett större hus. Hallå eller, vad svårt ska det vara att förstå? En kvinna kan aldrig ha för många skor!
 
I ren protest plockade jag fram alla min vår/sommarskor för att visa honom.
Jag ser converse. Jag ser flipflop. Jag ser joggingskor. Jag ser högklackat. Jag ser sandaler.
 
Men ingenstans ser jag några gummistövlar. Alltså Behöver jag nya gummistövlar.
Älskling, du har blivit överbevisad.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Helt rätt, mannen ska veta sin plats bland skorna;)

2012-08-01 @ 13:27:09
URL: http://hennesvarld.blogg.se
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävling igång!

Håller med dig! Man kan inte få för många skor :)

Postat av: anna

hahahaha, oj vad många skor;)
jag är nog den enda kvinnan som inte är tokig i skor:P

2012-08-02 @ 07:10:35
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: SjungandeMamman

Skor skulle jag gärna ha fler av ska jag erkänna :) Ett par Ilse Jacobsen-stövlar ska därför bli mina till hösten både för att de faktiskt behövs och för att de är så jädrarns snygga. Gillar den kombinationen och ingen man kan sätta nåt argument emot det! :)

2012-08-02 @ 21:54:01
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com
Postat av: naomi

inte ens nara pa vad jag har kopt jag har kopt 5 hela nya outfits!!<3

2012-08-04 @ 08:13:21
Postat av: naomi

inte ens nara pa vad jag har kopt jag har kopt 5 hela nya outfits!!<3

2012-08-04 @ 08:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor