Den perfekta husfrun

Idag gick jag upp klockan 5 för att baka bröd till min underbara familj.
Eller?
Ok då, jag bakade det igår kväll, jag är ingen morgonmänniska. (men jag bakade, pluspoäng till mig!)
 
Det var första gången jag bakade bröd, så det var med spänd förväntan jag inväntade Ninos reaktion när han tog första tuggan.
En tugga....sen plockade han bort osten och åt den. Sen slickade han av smöret.
 
"-Ska du inte äta brödet också?" frågade jag.
 
"-Nej tack" svarar Nino.
 
Det slutade med att han åt upp det och ville ha mer, mer mer. PUH! Tur för mig, var orolig där ett tag.

Kommentarer
Postat av: gizze

Hembakt är godast! Poäng till dig!

Skulle just ta mig kaffe & Bulle...Inte en endaste Bulle i frysen...hemskt- dags att baka nytt :) Tur det fanns en liten bit knäckpaj kvar :)

Ha en finfin fredag!

2012-08-31 @ 10:54:55
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: Svärmor

Vad duktig du är. Det ser jättegott ut!

2012-08-31 @ 16:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor