Sjukstuga

Igår hade jag en stor sjukling, och idag har jag en liten.
Naomi tog stelkrampsspruta på skolan igår, och kom hem o var jättedålig...som tur var gick det över fort.
Inatt fick lille Nino feber, imorse hade han 39 grader, och nu e han jättehängig.

Får hoppas det går över fort, för imorgon hade vi tänkt ge oss ut på en roadtrip upp till Ljusdal och hälsa på Jonas bror med familj.

Anågende pedofilen som jag skrev om igår, så har jag nu gjort en anmälan så nu är det bara att vänta och se vad som händer. Till och med polisen jag pratade med tyckte det lät helt sjukt, och att de borde kunna sätta dit ett sånt äckel.

Nu ska jag bara ta det lugnt en stund medans lillgrabben sover, fick inte mycket sömn inatt, eftersom det kändes som att ligga brevid ett element....:)


                                                                                bloglovin



Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

hoppas han kryar på sig lilla stackaren, och va bra att du anmälde. Fy fan för sådana äckel!



Kram

2011-09-29 @ 18:01:56
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Åå vilken sötis! Hoppas han mår bättre nu!

2011-10-02 @ 22:25:32
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor