Nu tar jag inte mer av hans skit!

Igår ställde jag ett ultimatum till Jonas.

Vissa tycker nog att det är dumt att skriva om det här på bloggen, att jag lämnar ut honom och vårt privatliv lite för mycket, men jag känner ändå att jag behöver skriva av mig om det.
Det handlar om något som jag har gått och stört mig på länge, och nu orkar jag inte mer.
Jag tycker jag har tagit tillräckligt mycket skit från honom, men nu får det räcka. Bara för att man är gifta så betyder inte det att man ska stå ut med vad som helst heller!

Nä, att göra det i smyg, så jag inte ser, det är en sak. Eller att i alla fall dölja spåren efter sig så inte alla ser det, men att göra det helt öppet, och till och med hemma! I våran säng!!! Nä, där går gränsen faktiskt.

Lite respekt får man faktiskt visa, om inte för min skull så för våran son. Vi har ju faktiskt ett barn ihop.

Jag tycker inte att jag ska behöva ta det längre, och därför ställde jag ett ulimatum. Om han inte slutar, så får han skylla sig själv. Jag har i alla fall fått nog nu!



                                  I fortsättningen får han ta reda på sin egen skit.
                      Är trött på alla hans "snusar", och smutsiga kalsonger som ligger överallt.
                                 Plockar han inte upp det själv, så får det ligga!

                                          Vadå? Trodde ni jag skrev om något annat? ;)

                                       Ni som inte förstår vad jag pratar om, kan läsa det här

                                                                                 
bloglovin


Kommentarer
Postat av: Helena

Bra där Åsa ;) Kram

2011-09-27 @ 11:43:58
URL: http://mysharona07.wordpress.com/
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hahaha, förlåt om jag skrattar men det var en lättnad läsa hur "historien" slutade =) Haha! Kram

2011-09-27 @ 11:44:27
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Jennie & Fröken Flis

Det är BRA! Visa vart skåpet ska stå :)

2011-09-27 @ 16:14:18
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: åsas lilla toyboy

Nix icke jag.... Måste vara en fejkad, uppgjord bild bara för att svärta mig, sån är inte jag....; )

2011-09-27 @ 21:15:38
Postat av: Anya

Haha jag blir också vansinnigt trött på det där ibland. Så jag har börjat slänga alla skitiga strumpor och kallingar, snusar och fan vet vad, som av nån anledning hamnar allt ifrån under vardagsrumsbordet till på halvgolvet, på hans sida av sängen eftersom den är mot väggen. Så slipper jag se skiten iallafall :) När han sen springer runt och letar efter ett särskilt klädesplagg kan jag bara lugnt fråga "har du kollat i skithögen brevid din sida av sängen?" och till slut MÅSTE han väl lära sig? Kan man tycka :)

2011-09-27 @ 23:38:06
URL: http://anayahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor