Jag får nog köpa ett nytt fönster till mina föräldrar

Nä, nu är det faktiskt Riktigt läskigt!

Varje gång vi har varit nere och hälsat på mina föräldrar den här sommaren, så har det flugit in en fågel i rutan och dött!
Mamma säger att det händer aldrig annars, utan bara när vi är där!
Jag har skrivit om det tidigare här, och innan vi åkte ner nu denna helgen så hade det hänt 4 gånger, så vi var uppmärksamma nu.

När vi gick och lade oss på kvällen så hade inget hänt, men dagen efter sa mamma att hon hade hört en smäll mitt i natten, och visst.....kolla rutan!

Samma ställe, varje gång! 5 gånger i rad vi har varit där nu.
Mysko........



Min högt älskade systers förklaring till det hela tror jag ju inte mycket på......


bloglovin

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

men så underligt!?!

2011-09-12 @ 12:54:49
Postat av: Linda aka Javamorsan

Läskigt! Det är såna där saker man inte kan förstå men inte kan släppa. Vad händer liksom!

2011-09-12 @ 13:22:58
URL: http://baralinda.se/wordpress
Postat av: Tina

haha Villken rolig kommentar om skatan ;)

2011-09-12 @ 16:09:10
URL: http://neckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor