Favorit i repris: "Jag skolle vilja volta en damsugare"


För ett tag sedan hade min bror lagt ut sin bil till försäljning på Blocket, och jag å älsklingen fick för oss att vi skulle skoja med honom. =)

I annonsen stod det ungefär så här (i korta drag):


"Mycket trevlig familjebil säljes.
AC:n fungerar inte, därav det låga priset.
(mil osv)

18 000:- eller billigare vid snabb affär."


Vi skickade ett mail från älsklingen jobbmail, och hoppades att min bror inte skulle känna igen den.
Så här skrev vi:


"hej,
jag gilla bilen du har. den var snygg, men jag har ingen familj. kan man
sköra den endå?
Jag vill se bilden på ac? vad er det?
Bjuder 5000, kommer nu och hemtar?"


Hahaha, tänkte vi, nu undrar nog broder vad det är för idiot som har skickat det här?
Till svar fick vi det här:


"Hej,

Nej tyvärr är den redan såld till de här 3 killarna."





Genomskådade....

TJI FICK VI!!!  =)


                                                              
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Fnulan

HAHHAHAHA underbart!

2011-09-30 @ 23:12:28
URL: http://fnulan.se
Postat av: Ahmed

"Jag skolle vilja volta en damsugare". Bil AC? Jag inte förstå varför detta trasig? Om bilen kvar jag köpa?

2011-10-01 @ 11:49:52
Postat av: Augustifamiljen

hahahha!

2011-10-02 @ 19:52:21
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor