Dröm vs verklighet

Jag har länge följt en blogg som drivs av Fnulan, och hon är en jättego och rolig tjej, som tyvärr har varit med om något så fruktansvärt trist.

Jag förstod att något hade hänt när hon skrev ett lösenordskyddat inlägg för ett tag sedan, men nu har hon tagit bort skyddet så alla kan läsa, och det är verkligen en så fruktansvärd historia!

Hon och hennes familj hade sparat pengar jättelänge, och bokat en resa mer än ett år i förväg, för att komma iväg på drömsemestern. När de kom fram så kan ni se blev det inte riktigt den drömsemetsern de hade hoppats på....ja, se bilderna själva, och gå in och läs hennes historia om vad som har hänt.

Tänk er själva, att längta efter den perfekta solsemestern på ett riktigt drömställe, och sen bli så totalt lurad och besviken....

Både Aftonbladet och Expressen har fått upp ögonen för deras kamp, och jag hoppas verkligen att de och alla andra drabbade får upprättelse!

Lycka till Fnulan!



bloglovin

OBS! Missa inte min tävling, där ni kan vinna ett valfritt smycke!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! jag tänkte tipsa dig om en super bra sida som ger ut gratis domän det vill säga att du kan ändra ditt bloggnamn från att sluta med blogg.se till bara .se istället det ända du behöver göra är att samla ihop en viss summa med poäng hur du får ihop det kan du läsa mer om på deras sida Länk: http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=2896

2011-09-17 @ 22:41:32
Postat av: Jordgubben

USCH vad tråkigt!!!

Vi var själva väldigt nära på att boka just det hotellet - TUR att vi inte gjorde det!!!

Stackars familj!

2011-09-18 @ 15:45:16
Postat av: Fnulan

Fina underbara du!!!! TACK!!! Å fan vad snygg du är på bilden i spegeln WOW

2011-09-18 @ 22:33:03
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor