Many moons ago....

Så här står det på Aftonbladet:
Mannen ringer larmcentralen,full,och säger att han ser ett UFO.
Ett stort lysande föremål utanför fönstret som inte har något ljud. Kvinnan på larmcentralen tar det på allvar,tills de inser vad det är....

MÅNEN!!

Hahaha, påminner mig om när jag o mamma satt på flyget till Teneriffa,det var mörkt ute och vi tittade ut genom fönstret....

"Titta mamma, vad månen ser stor ut" säger jag.

"Jaaaa,och vad nära den ser ut att vara..." säger mamma...

"Men det ser ju nästan ut som den förföljer oss.."

Efter att vi suttit där i ca 10-15 minuter och fascinerat oss över månen, så lägger sig min syster i samtalet och frågar vad vi tittar på.

"Månen" svarar vi. "Kolla"

"Men, säger syrran. "Ni är ju iidioter bägge två! "Det är ju lampan på flygplansvingen ni stirrar på!"



                                                                                                              


Kommentarer
Postat av: Silla

ha ha ha



Ja jag läste också det med Ufo..som jag skratta..

2011-10-31 @ 10:20:20
URL: http://sillas.blogg.se/
Postat av: Jennie & Fröken Flis

hahahah !

2011-10-31 @ 14:23:48
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Marcus Lundberg

Haha, jag hoppas att ni också var fulla annars var nog det t.o.m. aningen dummare än personen på Aftonbladet.



Förresten hör jag aldrig att personen i videon säger UFO, han förstår bara inte vad det är som flyger över hans hus. Han ringer själv tillbaka två minuter senare och erkänner sitt misstag.. "you won't believe this.. it's the moon".

2011-12-29 @ 20:00:05
URL: http://www.facebook.com/lundbergsfoto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor