Hade jag varit synsk hade jag aldrig åkt på seansen....

Jag borde ha lyssnat på huvudvärken som sa åt mig att stanna hemma. Hela kroppen skrek till mig att jag inte borde ha åkt, men jag trotsade alla tecken på att det var en dålig ide', och satte mig i bilen och åkte den dryga timmen ner till Svanskog ändå.

Jag mötte upp med svärmor, och vi åkte så vi hade gott om tid. Kvart i sju var vi framme, och vi hade båda sett på mediets hemsida att det skulle börja 19:00. På dörren till Folkets Hus står det:
Storseans idag 18:00.

Skit. Skit! SKIT SKIT SKIT!!!

Tiden hade blivit ändrad i sista sekund, så vi missade hela seansen. Vi smet in i "halvlek" och framförde vår beklagan över att ha åkt så långt och missat det hela, och som tröst skulle vi då få varsin tavla och en "reading"

Jag valde tavlan ni ser nedanför, eftersom den var den första jag drogs till bland alla 15-20 tavlor som låg där.
Hennes tolkning av den var skrämmande!

Nu minns jag inte ordagrant, men något i stil med att jag har en väldig energi, vill alltid ha nya projekt och vill att det ska hända saker omkring mig. Jag blir aldrig nöjd med tillvaron, och kommer visst aldrig att bli det heller, för enligt henne så "Den dagen jag blir nöjd den dagen är det dags att ta farväl"
Hon påpekade att jag trivs inte helt och hållet med mig själv,utan går mig själv på nerverna. (Tacka fan för det, jag har gått mammaledig i ett och ett halvt år!)
Jag har många idee'r men det enda som sätter stopp för det är min egen magkänsla.
I bilen på vägen dit så sa svärmor till mig, att jag får inte glömma bort att andas när jag är som mest stressad, och att jag ska ta djupa andetag. Precis det sa mediumet till mig också.
ANDAS!

Jo. Det stämde mycket av det hon sa. Tyvärr tror jag att min reading blev lite påverkad av den negativa energin jag hade runt omkring mig

Men svärmors reading stämde nästan till 100%. De träffade verkligen mitt i prick på henne!

Nä, nu får jag sluta. Jag har en hel del att göra. Andas till exempel.


                                                                                                     bloglovin


Kommentarer
Postat av: Silla

Intressant..Vem var det?

2011-10-20 @ 22:00:58
URL: http://sillas.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Hon är duktig

2011-10-20 @ 22:35:52
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Emely Tuväng

Åh, vilken fin tavla det var!!

2011-10-20 @ 22:46:23
URL: http://www.emssan.blogspot.com
Postat av: britta bloggar

Häftigt!

2011-10-20 @ 22:49:36
URL: http://brittabloggar.se
Postat av: Martina

Intressant det där. Jag skulle gärna vilja gå på någon seans och framförallt en reading eftersom jag har hört av folk som lärt känna mig att jag utstrålar en annan energi när man möter mig första gången än när man lärt känna mig närmare.

En "synsk" skulle ju då i rimlighetens namn kunna se igenom denna första "vägg"...

2011-10-20 @ 22:57:36
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Malin

Synd att ni missa början.

2011-10-24 @ 17:51:26
URL: http://onewayforward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor