Far and Away

Jag har varit lite off med bloggandet denna helgen,men kände att jag behövde det. Har varit nere i Åmål och tagit det lugnt, sen nu när vi kom hem idag så har vi bara softat framför tv:n.

Kurade upp oss under filten i soffan och slängde på Drömmarnas Horisont...en riktig klassiker som är lika bra varje gång man ser den. Kul att se den med Naomi också eftersom delar av den är inspelad i Montana där hennes pappa är ifrån.

Faktum är att när jag var i Montana så träffade jag en av statisterna som är med i filmen, han har bara en liten roll i slutet när Tom Cruise är full i tältet innan tävlingen,men ändå...lite  kul är det :)


                                

                                                                                          bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor