Inget för känsliga magar

Det är kul att se hur min blogg växer och växer för varje dag. Jätteroligt med så många nya besökare, hoppas ni trivs och vill stanna kvar :)
Jag tycker också det är väldigt roligt att ni har börjat kommentera så mycket. Jag ÄLSKAR verkligen när det trillar in nya kommentarer, och jag gör mitt bästa för att hinna svara på allihop.
Såg idag att jag nu ligger på 10:e plats över de mest lästa bloggarna i Karlstad på Bloggportalen igen också, jag o min lilla blogg :) Vad roligt! :D

Idag är det faktiskt premiär också. Har fått mitt första sponsrade uppdrag! :)
Det gäller en ny prisjämförelsesajt för flygresor http://www.flygresor.se/ -KANON tycker jag! Det är precis vad vi behöver...billigare resor åt folket! :)

För att marknadsföra sig har de spelat in en reklamfilm som snart kommer att börja sändas på tv, men den går redan nu att se på Yutube...eller här nedanför.

Rikitgt rolig faktisk, även om den är lite osmaklig...inget för känsliga tittare om man säger så :)

Ta gärna en titt på den och säg vad ni tycker...är det en reklamfilm som kommer att gå hem hos folket tror ni?



Och BTW....gillar ni min blogg, glöm då inte att lägga till mig på bloglovin, så får ni reda på direkt när jag har skrivt ett nytt inlägg ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till 10:e platsen!



Hahaha... skön kaskadspya, perfekt nu kräksjuketider :)

2011-03-15 @ 21:20:49
Postat av: Fröken M

Såklart ! Du har en ny prenumerant nu :) Ha en toppen dag ! kram

2011-03-16 @ 09:26:23
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor