Energikick


Efter ett par veckor av total handlingsförlamning, så har jag nu hittat energin igen, och det med råge!
Kanske pga förkylningen, eler vädret och kylan eller bara tristess, i vilet fall som helst så har de senaste veckorna gått i negativitetens tecken. Har inte haft ork eller lust att göra nånting alls. Känslan av att "varför ska jag städa, det blir ju ändå skitigt med en gång igen" har vägrat lämna mig, så jag har helt enkelt inväntat energin som ska hitta tillbaka. Och nu har den äntligen gjort det!

Igår morse vaknade jag INNAN Nino, vilket aldrig hänt förut, så jag gick upp och hann få mycket gjort innan han vaknade, vilket var skönt.
Så bara igår och idag har jag hunnit med att storstäda huset, möblera om (lite blommor och småsaker), sortera lådor, städa kylen osv osv.

Till och med hunnit ändra om min bloggdesign :)
Jag är ju inte färdig med designen än, men det skulle vara roligt att höra vad ni tycker.
Gillar ni det nya utseendet på bloggen?

Jag har gjort allt själv, och är riktigt stolt :) Finns en kanonbra sida för dig som vill ändra på din blogg men kanske inte är så duktig.  Bloggdesign.se




Kommentarer
Postat av: Åsas boytoy

Fan vad snygg du är!!!!!

2011-03-01 @ 16:17:55
Postat av: Tess

Tack! :)



Tycker din design är jätte fin! :) Å den sidan använder jag mig också av! Tycker den är super!

2011-03-01 @ 17:11:17
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Chantal

hehe jag försökte verkligen se Livets ord som jag hmmm "laddade" hem, men den funkade ej, så den var inte så bra alltså?? jag vill gärna se den men verka kört för mej hehe..



ps. Suuperfint kök!! :)

2011-03-01 @ 19:56:33
URL: http://silverdam.blogg.se/
Postat av: Caroline

halloj, fasen vad snygg du är bruden!! och sidan är kanon fin! kram

2011-03-02 @ 15:59:37
URL: http://www.metrobloggen.se/carolinens
Postat av: Ajlin

Så himla fin i nya håret!

2011-03-02 @ 18:34:51
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor