Vimsiga familjen..


På väg in till stan idag. Besiktiga (eller heter det besikta? Lär mig aldrig...) bilen, och gå en tur på Bergvik.
Här är jag klädd och redo att åka, då börjar älsklingen "skälla" lite på mig för att jag har slarvat bort nycklarna...men jnej nej, han hade dom sist, efter att vi kom hem igår.



När vi har letat en stund bestämmer han sig för att gå ut o se om han tappat dom på väg från bilen.

VART HITTAR HAN DOM????



Bravo älskling! :)

Bjud in varenda inbrottstjuv i vårat hus...Välkomna in! Här låter vi nyckeln sitta i låset hela natten, så vem som helst kan komma in och ta för sig...och bilnyckeln hänger i knippan oxå, om någon vill ha en skrotig gammal volvo. (Som för övrigt behöver ombesiktigas..ombesiktas? HMmmmm) HAHAHHA! :D

Jaja, vi hade tur att vi bor i ett så vänligt område, ingen kom på besök inatt vad vi vet. :)

Väl i stan tog vi fika på Bergvik.



Kladdkaka & grädde.





Nino tyckte det var sådär gott...:)

När vi stod i kön för att betala vårat fika, så var jag nog nästan i klass med min make...

Vimsig värre!

Betalade, och gav plånboken till den som stod bakom mig i kön...vilket nyss hade varit älsklingen, men så var inte fallet nu längre....En mycket förvirrad ung man tittade på mig som om jag inte var klok, när jag ryckte tillbaka plånboken och sa det självklara:

-DU ÄR INTE MIN MAN!

Som om han inte visste det?? :)

Nu ska denna vimsiga familjen ta och stanna hemma resten av dagen...jag tror att det är bäst så. :D


Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha, underbart att läsa:)

2011-01-30 @ 15:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor