2010-Det bästa året i mitt liv


Det bästa året i mitt liv har tagit slut, och jag sörjer det genom att bli jätte jätte sjuk!!!

Fasar inför detta nya året, för hur ska man kunna toppa det året som varit?

Eller vad sägs om det här:




I februari köpte vi vårat fina hus.




Min älskade Naomi var hemma med oss hela tre och en halv månad i streck under sommaren! ♥




I juli fick vi till slut våran efterlängtade son Nino. ♥ (som på denna bilden ser ut som en liten tibetan :) )





Och den 7:e augusti blev vi herr och fru Hoffman ♥

Ett år fullt av kärlek!!!  ♥♥♥


bloglovin

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Ja du,Åsa.. :) Jag säger då det! Håller med dig att du haft ett toppenår & man känner sig nog lite vemodig när året närmade sig mot sitt slut.Men vi har många år till att se framemot & många årsslut. Kram kram...

2011-01-02 @ 19:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor