Strandbröllopet

Äntligen!

Nu kan man äntligen ladda upp klipp på youtube som är längre än 15 minuter långa, så till slut kan jag nu dela med mig av hela klippet från vårat sommarbröllop. Tidigare har jag bara lagt in små klipp, men här kan ni nu se hela skivan i sin helhet.

Vigseln på stranden, dopet, middagen och festen.

Ett minne för livet, och helt klart en av de bästa och finaste dagar i mitt liv. ♥



(Är du intresserad av att hyra partytältet eller kanske kläderna? Se här för mer info)


Kommentarer
Postat av: Fia

Det är jätte kul!Sen se dom små ögonen som lyser upp när dom lärt sig nått nytt.Nova hon har precis lärt sig att ställa sig upp själv.Och det leendet när hon står slår allt =)

2011-02-17 @ 12:35:37
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor