Tycker det är fel att vi ska behöva lida p...

img_2030 (MMS)

Tycker det är fel att vi ska behöva lida pga en pedofil... Här sitter vi, älsklingen har semester, det regnar ute, och vi har ingen dator!!  Vad gjorde man egentligen förr? Var man tvungen att umgås med varandra då alltså?  Vi bara sitter här på golvet, uttråkade och rastlösa..., haha närå, riktigt så illa e de inte, men man inser vad Otroligt beroende man är av sina datorer när man inte har tillgång till dem... Särskilt som både jag o Jonas har en massa jobb som skulle behövas göras på dem.  Enligt polisen får vi nog inte tillbaka dem förrän tidigast nästa vecka.  Visst e det lite synd om oss? ;)


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jo, det är otroligt synd om er tycker jag! Ni får åka ut och hälsa på goda vänner istället. Så gjorde man förr.

2011-08-10 @ 17:25:18
Postat av: Helena

Herregud! att ni överlever ;) hihi har inge internet jag, o det kliar bra i fingrarna eller vad man ska säga. tack o lov för mobilerna :)

Ha en bra dag trots vädrets makter :)

Kram

2011-08-10 @ 19:08:17
Postat av: prinsessanadia

Jag tycker det är skitskönt utan datorer, för att man just måste umgås med varandra. Hemma hos oss sitter vi i princip dygnet runt med varsin dator i knät och jobbar, och arbetet tar aldrig slut. Så när vi t.ex åker hem till svärföräldrarna och inte har med oss en dator, då njuter jag. Härligt att bara få umgås utan att det finns massa saker som man "måste göra" på datorn.



Sen vad det gäller att ni ska få tillbaka era datorer..ligg på med det. När jag blev rånad på jobbet för ett halvår sen så tog polisen kassalådan som bevisning. Hela tiden sköt dom fram datumet för när lådan skulle komma tillbaka. Nu har dom lagt ner utredningen ett halvår senare, men fortfarande har vi inte fått tillbaka kassalådan.

2011-08-11 @ 11:46:08
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Sofi

Hmm urs men det var ju du själv som satt o skrev med honom , och du sj som gjorde en anmälan.

Tar så klart tid för polisen att söka igenom datan och do

Gör det efter tid dom har.

Det där kan dröja flera veckor så du vet.

Tycker att det är något att ta stor hänsyn till då du ev sätter åt en pedofil och dom ska fan ej gå löst på gatorna.

2011-08-11 @ 12:20:17
Postat av: Anonym

Sofi: tror du jag vaknade på morgonen o tänkte: " åh, idag ska jag sätta dit en pedofil!

Nej. Det var inget jag bad om, men självklart sätter man dit honom när han är ute efter ens barn.

Sen behöver jag väl inte gilla att vara utan dator för det eller? Särskilt som både jag o min man har egna företag o behöver datorerna i våra jobb.

Nä du, tänk dig för innan du kommenterar e du snäll!/

2011-08-11 @ 14:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor