Kärleksförklaringar



När min svåger har druckit lite, så blir han väldigt romantisk och kärleksfull mot min syster. Många är hans vänner som har fått förfrågningar från sina fruar i hans sällskap "varför är du aldrig så go mot mig?"

Ett exempel är den gången de var hemma hos några av sina vänner och Michael, som min svåger heter, säger till min syster:

"Jag älskar dig mer än alla fjärilar flyger"

ÅHHH!!! Vad gulligt, tyckte den andra tjejen som var med, och vände sig till sin man och frågade varför han aldrig sa något sådant till henne....han blev förstås ställd, och sa det första som kom till hans tankar:

"Öh, jag älskar dig mer än........alla daggmaskar kryper"


Inte såååå genomtänkt och smart kanske man kan tycka, men ett gott försök.

Igår var det då dags för mig att ta del av min makes idioti till ogenomtänkta svar.

Vi frågade Michael hur han kunde veta att Sara var den rätta, att hon var den som var bäst för honom?

"För att det känns i hela kroppen och i hela min benstomme!"

Naaaaawwww!! Vad gulligt!!!


Efteråt frågade vi Jonas samma sak, hur kunde han veta att jag var den som var bäst för honom?
Eftersom Jonas inte hade hört Michaels svar, så var han inte förvarnad om vad jag väntade mig att få höra, och inte heller var hans svar särskilt genomtänkt när han som svar på min fråga säger:

"För att jag har testat alla andra så jag vet att du är bäst "



Gissa vem som fick stå med DUMSTRUTEN på sig resten av kvällen??

I fortsättningen tror jag min käre make kommer att rådfråga Michael innan han svarar på någon sån fråga, eller vad tror ni??

Idag är det fjäsk som gäller.

                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor