"Kan inte sluta fisa"



En gammal dam går till doktorn och säger:

– Doktorn, jag kan inte sluta släppa väder, men som

tur är varken luktar eller låter mina fisar. Jag har faktiskt

släppt mig två gånger sedan jag klev in på er

mottagning, men ni har inte märkt någonting.


– Jag kan hjälpa er, svarar läkaren. Ta dessa tabletter

och kom tillbaka nästa vecka.


Veckan därpå återvänder den gamla damen:

– Doktorn, jag vet inte vad ni gav mig, men nu stinker

det helt plötsligt när jag släpper väder!


Doktorn svarar:

– Bra, då har vi uppenbarligen fått ordning på ert

luktsinne, nu ska vi bara göra någonting åt er hörsel

också.

 





bloglovin

Kommentarer
Postat av: camilla

var för fiser man hela tiden för

hälst vill man kunna slutahelt

att fisa hälst

fins det någått bot medel åmm sånt

vet du det?

2011-01-15 @ 18:51:02
URL: http://wwwaromabutiken.se
Postat av: camilla

var för fiser man hela tiden för

hälst vill man kunna sluta helt

att fisa hälst

fins det nått bot medel åmm sånt

vaet du det

2011-03-20 @ 21:39:01
URL: http://wwwaromabutiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor