Ask me no questions, and I'll tell you no lies

Eller förresten. Glöm det!

Due to dagens bloggtorka lite grann, så tänkte jag att ni skulle få hjälpa mig lite.
Vi kör alltså en klassisk Frågestund.

Jag vet att jag har fått en del frågor på kommentarer tidigare, särskilt gällande vårdnadstvisten osv, men jag är ju skitkass på att svara på kommentarer jag fått (Skäms på mig!).
Därför tänkte jag att ni nu kunde få ställa era frågor under detta inlägg, och så ska jag försöka sammanställa dem till ett inlägg när och om jag får ihop tillräckligt många.

Så fråga på, vad det än rör. Jag har inga hemligheter. Eller har jag???



                                                                                                                   


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Men å vad svårt!!!

Jo en fråga, om din man ska överaska dig och ge dig en heldag,vad hade du velat att han fixade, gjorde då?

2012-01-13 @ 00:23:06
URL: http://fnulan.se
Postat av: curlingmamman

Håller tummarna för att intervjun gick bra :) kram

2012-01-13 @ 04:43:28
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Linda aka Javamorsan

Åh sånt här är kul. Jag ställer en sån där "trist" fråga nu. Men vilken är din absoluta favoritmat?



Säger en hel del om människor om man vet deras favoritgrejer :)

2012-01-13 @ 09:13:09
URL: http://baralinda.se/wordpress
Postat av: naomi

där satt jag,rasmus,davina,magnus och angelica en gång när vi var ute på stan skit kul:) rasmus (råkade) dra av kronan på den bara men vi fick fast den:D<3

2012-01-14 @ 18:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor