Min hemlighet


Ja, några utav er vet ju redan om det, men jag har ju varit lite hemlighetsfull här på bloggen om vad det handlar om. ;)

Nu kan jag i alla fall avslöja det, för nu är det i stort sett klart.

Företaget jag ska öppna är en webbutik där jag ska sälja barnkläder :)

Det hela började med att jag kom över ett STORT parti med helt nya jättefina barnkläder till ett bra pris, och det slog mig då att "Varför inte öppna en webbutik?"

Tanken är att jag ska kunna sälja snygga, fräscha, moderna barnkläder till LÅGA priser.

Som småbarnsmamma vet jag ju hur bökigt det är att ta sig ut i affärerna med barnvagn och skötväskor och det ska matas och bytas på, bebisen skriker och man får ingen lugn och ro att gå titta i affärer.
Samtidigt är det så dyrt med de flesta barnkläderna!

Vem vill ge 200-300:- för en body som bara går att använda en månad, och sen har barnet växt ur den?

Nu kan ni sitta i lugn och ro och kika igenom alla kläderna när det passar er, hemma i erat eget vardagsrum. Och kunna beställa flera plagg på samma gång utan att för den delen känna er ruinerade!

Självklart kan jag även tänka mig att åka runt på visningar. Om ni ska ha mammaträffar eller liknande och vill se plaggen och känna på dem innan ni köper så ska det kunna ordnas, inom rimligt avstånd förstås. :)

Så jag hoppas att ni ger det en chans, och självklart kommer jag att gynna alla som handlar hos mig med rabatter och massor av fina erbjudanden!





Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vad skoj! :) Stort grattis (eller vad man nu säger)och en lycka-till-spark i baken! :)

2011-01-21 @ 10:28:22
Postat av: Ajlin

tro mig åsa, det finns MASSOR med folk som vill ge 2-300 för en body. :P

2011-01-21 @ 11:13:31
URL: http://ajlin.blogg.se/
Postat av: Caroline

lycka till!! kram

2011-01-21 @ 15:22:32
URL: http://www.metrobloggen.se/carolinens
Postat av: Åsa

Tack för lyckönskningarna! :)



Och Ajlin, tror du att de vill eller kan det vara så att de inte har något val?? :)

2011-01-22 @ 14:15:08
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor