Bild på pedofilen från gårdagens chatt

Vi hade inte hunnit vara inloggade på MSN mer än 10 minuter igår kväll, innan pedofilen nappade. Precis som vi hade hoppats på. Vi var ju inloggade med min dotters konto, så han trodde sig chatta med en 10-årig flicka. (Läs mer om detta här)

Så här lät det: (P står för pedofilen, J som i jag)

P: "Har du webkamera?"
J: "Nej"
P: "Hade du någonsin visat dig naken för en kille, eller var det en annan tjej jag chattade med?"
J:"Öhhhh, nej, det har jag aldrig gjort!"
P:"Jag hoppas jag blir den första då :) Kan du inte smita in på toa och ta några sexiga bilder pådin nakna kropp?"
J:"Men hallå! Jag är 10 år!"
P:"Ja, men det gör inget. Du är så snygg och sexig. Jag vill gärna se dig naken"

Och så fortsatte det, under ett par timmar. Jag hade hoppats på att han skulle försöka stämma träff, för då skulle vi kunnat sätta dit honom rejält, men det gick inte. ...men han skulle höra av sig idag igen.

Vi ringde till polisen igår medans vi satt och chattade med honom, och fick då prata med en kriminalare som visste lite om fallet, men inte hon som hade hand om det. Hon trodde inte sina öron när hon hörde att fallet var nerlagt! Hon sa, att hade det varit hon skulle hon aldrig lagt ner det med så mycket bevis, men att alla poliser tar sina egna beslut....då kan man ju undra vad det var för en idiot till polis som hade hand om detta? Hon vi pratade med tyckte vi skulle göra en ny anmälan, och hoppas på att få en ny handläggare.


Här är en av bilderna han skickade....kommer ev.att lägga ut även en ansiktsbild på honom. Och JA, jag är fullt medveten om att det kanske, till och med troligen, inte är han på bilderna. Men i så fall kanske någon känner igen vem det är, och kan säga till honom. hade det varit jag skulle jag vilja veta om en pedofil använde mina bilder, skulle inte ni?

Jag kan tala om att han kallar sig Peter.

Trackback
RSS 2.0 Humor