Jag träffade Idolerna förut :)


Ojojoj, vilken dag vi har haft!

Jättemysig måste jag säga ♥

Det började med att vi åkte in till stan och satte oss inne på Mitt i City och åt mat..



Jag tog en Chicken Noodle



Och Jonas tog en räkmacka




MUMS! Jättegott! :P

Sen gick vi runt och shoppade lite.



Köpte bland annat denna tunikan till Naomi, som hon ska få i för tidig julklapp.

Hade lite rabatt kuponger på Lindex, så passade även på att köpa ny BH till mig. Sen gick vi vidare till Kicks, där vi köpte lite badskum, ögonbrynsfärg och ansiktmasker.


När klockan närmade sig 17.00, så gick vi in till Duvan för att vänta på Idolerna som skulle komma dit o signera klockan 17.30. Såg att det redan då hade börjat bildas lång kö, så eftersom vi visste att Naomi skulle komma dit så ställde vi oss och "savade" en plats åt henne.




Så här såg kön ut när vi kom, sen blev den mer än dubbelt så lång.



I ca 2 timmar fick vi stå i kö innan vi äntligen kom fram.



3 Förväntansfulla tjejer i väntan på sina Idoler. Naomi, Davina och Elin

När klockan blev halv sex, kom Idolerna dit. De gick in precis bakom oss, och det blev ett VRÅL bland småtjejerna vill jag lova :)







Till slut kom vi äntligen fram till Idolernas bord




Och Naomi fick autografer av sina Idoler. Här med Linnea



Och Minnah...




Och Jay,,,,



Och Andreas,,,





Och sist, men inte minst,,,,Olle!


Nu är det som så här, att min före detta svägerska ÄLSKAR olle och Andreas Weise....så nu tänkte jag vara snäll och skaffa henne deras autografer som jag hade lovat. Problemet var att man bara fick ta 1 autograf var, så vi ljög lite och sa att hon snart fyller år, (jag tror inte vi hade behövt det, men Naomi hade redan varit där och sagt det). Naomi gick fram till Olle och Andreas och sa så här:



-"Jo, det är så, att min moste....nej, min morbrors före detta, eller ja, min kusins mamma...(inte lätt :) ) fyller år snart, och hon vill gärna ha era autografer."

Jag kände att jag måste hjälpa till, så jag sa:

-"Min kompis bara ÄLSKAAAAR er två, och vill gärna ha era autografer. Kan ni skriva till Anna-Karin på kortet?"


Sen lät det så här:




(vet ej om ni kan se youtube-klippet ovan, det funkar inte för mig. Annars kan ni klicka HÄR för att se det?)

Så Anna-Karin: Varsågod! Grattis och God Jul!!!!





Kommentarer
Postat av: A-K

Fy fan vad go du är!!! Kraaaaaaaaaaaam hahaha roligt ju!!!!!

2010-11-17 @ 21:38:11
Postat av: s

Hehe, ja det var roligt att träffa dom :)

2010-11-17 @ 22:46:26
URL: http://siekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor