Idag blev jag en Elander igen.



Ja, det är sant.
Riktigt tråkigt, och jag skulle göra vad som helst för att slippa, men är det så så är det så. :(

Ända sedan jag gifte mig den 7:e augusti i år, och blev en Hoffman, så har jag varit frisk. Inte så lite som en förkylning eller huvudvärk.

IDAG ÄR JAG JÄTTE SJUK!!
Riktigt jävla supersjuk, som bara en äkta Elander kan bli!
Finns inte NÅGON som nånsin varit sjukare...Jonas kan ta sin tre och en halv veckors lunginflammation och slänga sig i väggen, den är ingenting mot min sjukdom som JAG har! :P

Tjejer kanske klagar på att föda barn, män kan klaga på sina förkylningar....men bara en ELANDER vet hur det är att vara RIKTIGT sjuk!!



Här är jag...osminkad, trött, hängig, febrig och Riktigt RIKTIGT sjuk!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: ja det är vårt första barn. Och vi längtar super mkt. :)

2010-11-19 @ 16:29:02
URL: http://thelifeofsandrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor