Det är mig de skriver om på Aftonbladet


Raseriutbrottet som pojkvännen filmade, när hans flickvän inte hade några kläder att ha på sig, och sen la ut på Youtube har blivit en riktig succé.

Och det handlar om.....MIG!

Jo, det är sant. Eller, skulle kunna vara i alla fall. Min kära make bara skrattade när han såg klippet:
-"DET ÄR JU DU!" skrek han.

Jaja, jag kan väll inte göra så mycket annat än att hålla med. Det HAR förekommit att jag fått sån panik över att jag inte haft några kläder att ha på mig, att jag varit nära att stanna hemma ifrån vissa evenemang.

Men Hallå eller, vilken tjej känner inte igen sig i det?

När man är ute i sista minuten, stressad, kanske fel tid i månaden, och inser (trots en fullspäckad garderob) att INGENTING! passar!!! Allt är fult, för litet, smutsigt, hade på mig det förra helgen...osv osv.

Kan ju säga helt ärligt att det hände mer än en gång när jag var gravid. Då FANNS det ju verkligen ingenting som passade! Ful och fet och inga byxor som gick att knäppa, alla kläder var tantiga! Bara att åka o handla var ju rena rama mardrömmen.

Jo då, jag kan mycket väl leva mig in i hur hon kände sig just i detta ögonblicket. Jag är bara glad att det inte ÄR JAG som råkat bli filmad...får tänka sig för nästa gång :)



bloglovin

Kommentarer
Postat av: nadia

Haha, min sambo sa samma sak. "haha, hon är ju exakt som dig"... Fan, jag visste att jag ibland kan få smärre utbrott, men inte att han ansåg att jag betedde mig så där :S Hon beter sig ju som ett psyko!

2010-11-25 @ 00:54:16
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor