Välkommen Maj!

 
Då har vi kommit fram till maj månad. Gud så härligt med vår på riktigt!
Man märker med en gång när sommaren börjar närma sig, för helt plötsligt är man uppbokad varje helg. Vi har nästan alltid fullbokat schema hela sommaren, men det är väl så kanske.
 
Har fått reda på vilka veckor Naomi ska vara i USA nu äntligen också, så då kan man börja planera sommaren lite bättre. Mindre än en vecka kvar tills domen kommer......Hjälp vad jag är orolig!
Tänk om de dömmer till samma som det är nu, då vet jag inte vad jag gör. Jag orkar inte ha det så här längre.
 
Nå, bara att vänta och se. Har gjort vad man har kunnat så det ända som återstår är att hålla tummarna.

Kommentarer
Postat av: anna

Håller tummarna

2013-05-01 @ 13:01:39
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: På Selmas gata-inredning, DIY

Får jag lov att fråga hur länge ni har kämpat om vårdnaden? Har det varit så här (att han kör sina egna regler etc) redan från när hon var liten eller har den delen börjat nu?

Håller alla tummar jag kan! Kram/Tanja

Svar: Det är en lång och strulig historia. De första 2 åren av Naomis liv var pappan knappt med alls, sen flyttade han hit och det har varit struligt och bråk hela tiden. Ingenting har blivit bättre heller.
Madame Hoffa-En roligare mammablogg

2013-05-01 @ 16:13:15
URL: http://selmasgata.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor