Min man är besviken

Jag tog ett kort på min gravidmage häromdagen, som jag lade upp både här på bloggen och på facebook, och då fick jag massor av gilla-markeringar.
Min man är lite bitter på detta.
 
Idag såg jag denna statusen på hans facebook.
 
Jag försökte intyga honom om att hans mage är precis lika fin som min, men han är fortfarande lite ledsen, och yrar om att det inte finns någon jämställdhet osv osv.
Så nu ber jag er att hjälpa mig.
Snälla, gilla denna bilden så han ser en gång för alla att hans mage är lika fin som min!
 
 

Kommentarer
Postat av: gizze

Åh så fin.....den har du jobbat bra med :) Kommer inte att försvinna i augusti heller gissar jag....hihi finare och finare blir den..fortsätt fota, sådär fram till 40 år alltså inte vecka 40 ;-D

Ps jag är elak av naturen och nu såg jag min chans Mohhahaha / Gizze

2013-03-26 @ 19:37:20
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: ♥ Sojka ♥

Jasså, jag har sett i olika prisklasser och tycker iof pop har mer prisvärda kläder än andra men det är ju inga H&M priser precis. ;)

2013-03-27 @ 09:17:21
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka
Postat av: Karin Lygnersjö

Hahaha, detta inlägget fick mig verkligen att le!
Tack för ett skratt såhär på morgonen ^^

2013-03-27 @ 09:34:58
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se
Postat av: Camilla W

HAHA!! Ett "gilla" var det värt :-D

2013-03-27 @ 15:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor