Bättre sent än aldrig- bokstavligen!

Ni vet hur man reagerar när telefonen ringer mitt i natten och man genast tror att något allvarligt har hänt?
Man svarar, livrädd för vad man ska få höra, och så visar det sig att det bara är ens dyngraka svåger som ringer och sluddrar:
 
"Tja! Va görru?"
"Öhhh? Jag försöker sova?"
"Jahaaa... Hur gåre me firman rå?"
"Jooo, det går väl bra?"
"Va BRA! Hur många anställda har ni nu rå?"
"Kanske 12-13 just nu?"
"Aha. Nu måste jag sluta, ville bara kolla läget"
 
 
Man ska väl vara glad att släkten hör av sig Över huvud taget? :)

Kommentarer
Postat av: gizze

Eller inte.

Jag blir helt galen på folk som ska ringa på kväll eller nätter... Ringa eftermiddag kväll går ju bra, eller de som ringer före tio på helgen..Grrrr Vill man nåt viktigt är det ju en sak, men bara sådär..Nej tack.

2013-03-24 @ 16:17:56
URL: http://gizzez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor